poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Początki

Wszystko zaczęło się od poszukiwań zajęcia, które mi wypełni wolny czas, a jednocześnie będzie mnie relaksowało i dawało satysfakcję z robienia czegoś twórczego. Strasznie spodobały mi się różne filcowe formy i ręcznie robiona biżuteria. Natrafiłam na strony różnych artystów tworzących przepiękne filcowe przedmioty i pomyślałam sobie, że sama mogę spróbować stworzyć jakiś prosty kształt z filcu. Zakupiłam trochę wełny czesankowej, igły i kilka niezbędnych narzędzi, po czym rozpoczęłam moją przygodę z filcem. Muszę stwierdzić, że bardzo zaskoczył mnie fakt, że spod jeszcze kompletnie niewprawnej ręki może wyjść coś co jest całkiem ładne. Wyszła mi broszka :)




Za czasem zaczęłam tworzyć bardziej skomplikowane formy :)






Oczywiście nie poprzestałam na broszkach. Zaczęły powstawać kolczyki



I bransoletki

Tak właśnie zaczęła się moja przygoda z hand-made :)

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz