piątek, 3 maja 2013

Małe jest piękne

Na pewno każda z Was ma wśród swojej biżuterii choć jedną parę kolczyków sztyftów. Są proste, wygodne i pasują na każdą okazję. Sama jestem ich ogromną fanką i mam ich całą górę - nie jestem w stanie ich zliczyć. Srebrne, pozłacane, plastikowe, z oczkiem, z wzorem, kwadratowe czy okrągłe. Ale najbardziej lubię takie zupełnie proste kuleczki w przeróżnych rozmiarach i kolorach. I myślę, że to właśnie w prostocie tkwi ich piękno.

Skoro są takie piękne to pomyślałam sobie, że mogłabym spróbować zrobić takie sama i tak oto powstała moja mała kolekcja :)




A na specjalne zamówienie powstała wersja dla tych, którzy nie mają w uszach dziurek, a też lubią ozdabiać swoje uszy małymi zgrabnymi kuleczkami - klipsy :) 



Pozdrawiam wszystkie kuleczkowe fanki :)
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz