piątek, 31 stycznia 2014

Druciane warsztaty

W ostatnią niedzielę, całkiem niespodziewanie, miałam przyjemność wziąć udział w fantastycznych warsztatach robótek na drutach, które odbyły się w stylowej Caffe Da Vinci na Placu Wolności w Poznaniu.  



Na każdą z uczestniczek czekała pięknie zapakowana paczuszka z niezbędnymi przyborami i odrobiną słodkości, a do pracy zagrzewała nas przepyszna kawa, herbata czy gorąca czekolada.




Prowadząca warsztaty pani Joasia bardzo cierpliwie pomagała nam w zmaganiach z drutami i wełną, a także z chęcią odpowiadała na wszelkie pytania. W przemiłej atmosferze , w kobiecym gronie robiłyśmy na drutach ocieplacz na kubek. Towarzyszyły mi moje najlepsze psiapsiółki – moje siostry: Ala i Hania.







 Efekt tak mi się spodobał, że zaraz po powrocie do domu, wygrzebałam wszystkie włóczki jakie mam i zabrałam się do robienia następnego kubkowego sweterka. Oczywiście nie mogłam położyć się spać zanim go nie dokończyłam :)   






Pierwszy raz wzięłam udział w warsztatach zorganizowanych przez Amazing Owl, ale muszę przyznać, że były to najlepiej i najbardziej profesjonalnie przygotowane warsztaty, w jakich miałam okazję uczestniczyć do tej pory. Bardzo miło spędziłam czas i myślę, że nie były to ostatnie warsztaty z Amazing Owl w jakich brałam udział. Czekam na kolejne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz