poniedziałek, 3 lutego 2014

"Srebra" rodowe

Dziś ponownie mam przyjemność zaprezentować błyskotkę wykonaną na prezent. Tym razem obdarowywaną nie była mała dziewczynka, lecz dojrzała kobieta – moja mama. Kilka dni temu obchodziła urodziny i postanowiłam obdarować ją elegancką broszką. Sam kształt wymyśliłam dość szybko, ponieważ chciałam, żeby to było coś co będzie przykuwało uwagę, ale nie będzie zbyt krzykliwe. Problem pojawił się, kiedy musiałam wybrać kolory. Po rozważeniu kilku opcji postanowiłam postawić na klasykę – srebro i odcienie szarości.
 








Okazało się, że udało mi się trafić w gust mojej mamy i zaraz po rozpakowaniu prezentu, zamieniła naszyjnik, jaki miała na sobie, na nową błyskotkę. To było dla mnie najmilsze podziękowanie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz