poniedziałek, 9 czerwca 2014

Czekoladowy turkus

Kilkanaście dni temu całą rodziną wybraliśmy się w odwiedziny do dziadków mojego męża. To niesamowite i fantastyczne móc obcować z ludźmi, którzy są kopalnią wiedzy. Spędziliśmy u nich przemiły weekend, wypełniony przeróżnymi atrakcjami i opowieściami z życia rodziny mojego męża. To cudowne móc choć przez chwilę popatrzeć na świat oczami przodków.

Oczywiście nie wypadało do dziadków jechać z pustymi rękami, tym bardziej, że ze względu na sporą odległość jaka nas dzieli i dużą ilość obowiązków jakie mamy w miejscu, w którym mieszkamy, widujemy ich bardzo rzadko. Zakupiliśmy więc dziadkom zestaw piknikowy, a specjalnie dla babci uszyłam broszkę. W pierwszej chwili chciałam, żeby była ona w stonowanych kolorach, ponieważ pomyślałam, że starsze osoby nie lubią krzykliwych barw. Ale szybko doszłam do wniosku, że babcia mojego męża zdecydowanie nie jest osobą staroświecką i postawiłam na dość wyrazisty kolor. Tak powstała dość prosta w formie turkusowa broszka z czekoladowym akcentem.



 Pinterest.com

 Pinterest.com

 Pinterest.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz