poniedziałek, 2 czerwca 2014

Puchaczyk

Jak już obiecywałam w zeszłym tygodniu zaczynam nadrabianie zaległości na blogu. Mój brak wolnego czasu, wbrew pozorom przyniósł bardzo dużo korzyści mojej twórczości, bo to właściwie praca nad tworzeniem nowych rzeczy pochłaniała 90% mojego czasu. A na samym szyciu moja praca wokół nowych błyskotek nie kończyła się. Trzeba było wszystko sfotografować, a później zdjęcia obrobić, o napisaniu nowego posta na blogu już nie wspomnę. W tym całym ciągu pracy jako pierwsza powstała broszka dla siostry mojego męża. Powstała specjalnie dla niej jako prezent z okazji imienin. Chciałam, żeby była raczej elegancka, okazała, w stonowanych kolorach. Żeby mogła być noszona do sukienki czy bluzki, ale też do marynarki lub do płaszcza, dlatego nie mogła być zbyt mała. Skorzystałam z wzoru, w jakim uszyłam broszkę w bollywoodzkim stylu, ale kolory, w jakich broszka powstała sprawiły, że skojarzyła mi się ona z sową :)





 Pinterest.com

 Pinterest.com

Pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz