środa, 16 lipca 2014

Seledynki dla blondynki

Na początku czerwca imieniny obchodziła moja kuzynka – Paulina.

Tak, tak, wiem, że to już było daaaawno temu, ale wiecie… te zaległości – wciąż je jeszcze nadrabiam, a w międzyczasie cały czas szyję coś nowego. Niestety doba nie chce mieć więcej niż godziny :( 

Ale wracam do mojej kuzynki i jej imienin – w prezencie uszyłam dla niej kolczyki. Paulina jest delikatną dziewczyną, naturalną blondynką z jasną karnacją. Dlatego kolczyki dla niej nie mogły być ani za duże, ani zbyt wyraziste jeżeli chodzi o kolor. W związku z tym wybrałam kolor, który wydaje mi się idealny dla blondynek i osób z jasną cerą – jasny seledynowy. Wzór natomiast jest minimalistyczny, ale postanowiłam ozdobić go koralikami, dzięki którym kolczyki zrobiły się bardziej dziewczęce.






 Pinterest.com

Pinterest.com

2 komentarze:

  1. och, kolczyki są przecudne i stały się moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń