piątek, 25 lipca 2014

Czekolada z bakaliami

Czy któraś z Was obchodzi urodziny lub imieniny wraz ze swoją drugą połówką? Nie mówię o tej samej dacie waszych świąt, ale bardziej o wspólnym świętowaniu, wyprawianiu przyjęć dla znajomych, rodziny. Ja obchodzę imieniny dokładnie 3 dni po urodzinach mojego męża i 3 dni przed jego imieninami. Z tego względu, zawsze organizujemy imprezę łączoną, świętujemy wówczas na raz wszystkie trzy okazje. Z jednej strony jest to ułatwienie dla nas - bo tylko raz trzeba wszystko na takie przyjęcie przygotować, ale też jest to ułatwienie dla gości, bo przy jednym spotkaniu świętują z nami obydwoma (co przy dzisiejszym tempie życia jest ogromną oszczędnością czasu). Niestety takie łączone przyjęcia mają swoje minusy: goście muszą kupić dwa prezenty (podwójny wydatek), wówczas często w takich sytuacjach kupują jeden wspólny prezent. Rozumiem ich, bo sama też czasem korzystam z takiego wyjścia. Obdarowywanym mężczyznom zwykle jest to obojętne, ale kobiety lubią dostać jakiś drobiazg tylko dla siebie, prawda drogie Panie? Dlatego, idąc niedawno na przyjęcie do mojego wujostwa z okazji ich 30. rocznicy ślubu, mimo że nie była to impreza łączona, a po prostu faktycznie ich wspólna okazja, postanowiłam dodatkowo obdarować moją ciocię osobnym, drobnym prezentem.

Ręcznie wykonywana biżuteria jest idealnym prezentem dla mojej cioci. Jest bowiem osobą, bardzo lubiącą oryginalne rzeczy i wydaje mi się, że lubi błyskotki. Dlatego do uszycia broszki dla niej, użyłam błyszczących elementów, które dodatkowo ozdobiłam drobnymi koralikami.








 Pinterest.com

 Pinterest.com

Pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz