wtorek, 25 marca 2014

Butelkowe cętki

Niby mamy już wiosnę, a zrobiło się tak jakoś ponuro, że ogarnął mnie melancholijny nastrój. Zwykle taki nostalgiczny klimat dopada mnie jesienią, ale chłód i deszcz padający cały dzień kojarzą mi się bardziej z listopadem niż z przełomem marca i kwietnia. I jak się pewnie domyślacie, nie chodzą mi dziś po głowie wesołe, jaskrawe kolory. Dziś mam w myślach barwy stonowane, ciemne, ale w żadnym wypadku nie są to szarości ani czerń. Stawiam na ciemną butelkową zieleń. Ale żeby nie było tak strasznie pesymistycznie, trzeba tę zieleń rozjaśnić jakimś weselszym akcentem.

I tak szczęśliwie się składa, że mam bransoletkę odzwierciedlającą ten jesienno-wiosenny klimat dzisiejszego dnia jaki mnie ogarnął. Więc pozostawiam Was z nią w oczekiwaniu na słońce i prawdziwie wiosenną aurę :)




 Pinterest.com

 Pinterest.com

Pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz