środa, 5 marca 2014

Czarne łabędzie

Nie jestem ani nigdy nie byłam zwolenniczką posiadania dwóch takich samych przedmiotów, tylko w innym kolorze. Wydaje mi się, że taka rzecz traci na swoim uroku, a przede wszystkim na oryginalności. Trzymam się tej zasady szczególnie jeżeli chodzi o ubrania i biżuterię. Oczywiście nie zaprzeczam, że zdarzało mi się kupować mi się dwie takie same rzeczy, ale najczęściej były to proste bluzki noszone zwykle pod coś albo kolczyki - kuleczki wkręcane. Natomiast nigdy nie dublowałam przedmiotów o oryginalnym wyglądzie.

Pamiętacie wiśniowe kolczyki, które pokazywałam Wam jakiś czas temu? Takie wisienki? Po zrobieniu ich okazało się, że kolor, w jakim zostały wykonane, bardzo ogranicza zestaw ubrań do jakich pasują. Doszłam do wniosku, że muszę coś z tym zrobić. I tak powstały siostry bliźniaczki wisienek w moim ulubionym - czarnym kolorze :)




Pinterest.com

 Pinterest.com

Pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz