poniedziałek, 31 marca 2014

Gwiazda Bollywood

Kiedy spytamy kogoś o ulubiony film, to pewnie większość z nas rzuci tytułem amerykańskiego filmu. Kiedy zapytamy o ulubionego aktora, to też zapewne większość wymieni nazwisko hollywoodzkiej gwiazdy. A co mi odpowiecie, kiedy zapytam Was co sądzicie o Bollywood? Widzieliście jakikolwiek film bollywoodzkiego kina? I choć pewnie znalazłaby się spora grupka osób, które oglądały bodaj jeden film, to ciężko byłoby mi znaleźć osobę, która się tym kinem zachwyca. Ale mnie coś się w tych produkcjach podoba i zachwyca. Są to przebogate stroje i kolory, które zalewają ekran. Chociaż nigdy nie miałam okazji odwiedzić Indii (czego bardzo żałuję) to myślę, że jest to kraj prost eksplozji barw i kolorów. Te kolory to ulice, piękne stroje (kobiety w sari zapierają dech) i oczywiście hinduistyczne święto radości i wiosny zwane też festiwalem kolorów - holi. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić Indie i zanurzyć w ten cudowny klimat.




 Pinterest.com

 Pinterest.com

Pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz