wtorek, 11 marca 2014

Caffè latte

Kocham kawę. Co prawda nie piję jej codziennie, ale nie wyobrażam sobie, żebym mogła z niej zupełnie zrezygnować. Uwielbiam kawę podaną na wiele sposobów, ale moją ulubioną jest latte. Na samą myśl przychodzi mi na nią ochota. Najlepszą i najładniej podaną latte robi moja młodsza siostra Hania.

No i z tej całej mojej kawowej miłości powstały kolczyki. Śliczne, zgrabne sztyfty właśnie w kolorach mojej ulubionej caffè latte :) Ale zamiast Wam o nich opowiadać po prostu Wam je pokażę.

I co? Przyszła Wam już ochota na kawę?




Pinterest.com

 Pinterest.com

Pinterest.com

2 komentarze:

  1. Oj taaaak ! chyba zaraz polecę przygotować sobie tę latte ;) a na deser poproszę te kolczyki :D Zakochałam się w nich od początku ich powstawania !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki są wolne i szukają kogoś kto je przygarnie :)

      Usuń