czwartek, 20 lutego 2014

Klasyka z akcentem

Najczęściej swój strój uzupełniamy jakimś jednym elementem biżuterii, ale wiele jest zwolenniczek tak zwanych kompletów. U mnie każdy może znaleźć coś dla siebie. Duża część moich wyrobów powstaje na zamówienie. Tworząc taki przedmiot zbieram informacje o osobie, dla której będzie on przeznaczony – w jakim jest wieku, jakie lubi kolory, jaki ma styl ubierania itd.

Zamówiony został u mnie filcowy komplet, dla dojrzałej kobiety, ubierającej się raczej klasycznie, elegancko. Postanowiłam stworzyć zestaw w stonowanych kolorach, ale nie chciałam, żeby był on czarny. Dodałam też do niego kolorystyczny akcent, który dodał biżuterii charakteru. Tak więc powstał szary komplet z bordowym akcentem, który składa się z bransoletki, kolczyków i pierścionka.




Pinterest.com
Stylowi.pl
Stylowi.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz