niedziela, 9 lutego 2014

Szmaragdowy władca pierścieni

Pewnie, gdybym zrobiła ankietę i zapytałabym o to jakie elementy biżuterii my - kobiety najchętniej nosimy, myślę, że większość z nas odpowiedziałaby: kolczyki. Jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie, że duża część kobiet nawet na noc ich nie zdejmuje. Ale dziś interesuje mnie to, co kobiety wymieniałby by w tej ankiecie najrzadziej. Myślę, że na samym dole listy znalazłby się pierścionek. Sama mam całe stosy kolczyków, mnóstwo korali i naszyjników, kilkanaście bransoletek, a pierścionków… hmmmm. Cały czas na palcu noszę obrączkę z pierścionkiem zaręczynowym, ale poza tym mam może z dwa pierścionki. I nigdy o nich nie pamiętam, kiedy gdzieś wychodzę i wybieram biżuterię, jaką ubiorę. Postanowiłam to zmienić i zaczęłam od powiększenia swojej pierścionkowej kolekcji  :)  



 


  
Pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz