wtorek, 18 lutego 2014

Wełniane winogrono

Jest kilka kolorów, które bardzo lubię, ale takim naj naj naj jest dla mnie fioletowy. We wszystkich możliwych odcieniach. No może nie we wszystkich – nie do końca odpowiadają mi pastele. Nawet talerze mam filetowe. A skoro mi się ten kolor tak podoba, to czemu miałby się nie podobać innym? Tak więc obdarowałam moją młodszą siostrę pięknymi, długimi – sięgającymi do ramion kolczykami. Są one oczywiście w odcieniach fioletu :) Głównym ich elementem są dość duże filcowe kulki, którym towarzyszą drewniane koraliki w podobnych odcieniach. Materiałom, z jakich zostały kolczyki wykonane zawdzięczamy to, że mimo swoich rozmiarów są one dość lekkie i nie obciążają uszu. 





Stylowi.pl

 Stylowi.pl


2 komentarze:

  1. O moje cudeńka ;) Osobiście nie noszę tak eleganckich kreacji, jak tu zostały zaproponowane (nad czym zawsze ubolewam), ale także do codziennych strojów te kolczyki nadają się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest najlepszy dowód na to, że nawet najbardziej, wydawałoby się, eleganckie kolczyki można nosić do jeansów. Po prostu filcowa biżuteria pasuje do wszystkiego :)

      Usuń