piątek, 28 lutego 2014

Zachód słońca

Lato zbliża się wielkimi krokami i pewnie większość z nas zaczyna robić plany na wakacje - jakiś weekendowy wypad albo rodzinne wczasy, wakacje gdzieś w kraju albo podróż za granicę. Ja w tym roku w planach mam wyjazd rodzinny nad nasze piękne morze. Co prawda uważam, że wyjazdy do cieplejszych krajów mają mnóstwo zalet, ale nasz Bałtyk może zapewnić nam wspaniały wypoczynek z wieloma atrakcjami o jakie ciężko z wielu innych miejscach. Mamy cudowne, piaszczyste plaże, pachnące lasy graniczące z wydmami, fale na morzu, które uatrakcyjniają kąpiel w morzu i pewnie można by jeszcze tak wymieniać i wymieniać. Ale ja chyba najbardziej uwielbiam nad naszym morzem zachody słońca tonącego stopniowo w morzu. Są piękne i te kolory, jakie pojawiają się na niebie…

Zainspirowana zachwycającą grą barw, jaką można podziwiać podczas zachodu słońca, uszyłam broszkę w trzech, wydawałoby się, kontrastujących kolorach: czerwonym, filetowym i turkusowym. Według mnie wyszedł dość zaskakujący, ale ciekawy efekt :)




 Pinterest.com

Pinterest.com

 Pinterest.com






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz